İLK KEZ EVLERİNDEN ÇIKTILAR

Evde Kişisel Bakım Hizmeti ve Hasta Nakil Desteği hizmetlerinden faydalanan vatandaşların katıldığı programda, bazı vatandaşların yaklaşık iki buçuk yıldır ilk kez evlerinden çıktığı öğrenildi. Belediye ekipleri tarafından evlerinden alınan vatandaşlar, program sonunda tekrar evlerine güvenli şekilde ulaştırıldı. Günlük yaşamlarını evlerinde geçirmek zorunda kalan yaşlı vatandaşlar, düzenlenen etkinlik sayesinde hem farklı bir ortamda vakit geçirme hem de yaşıtlarıyla bir araya gelerek sohbet etme fırsatı buldu.

Tatilcilerin deniz sezonu başladı
Tatilcilerin deniz sezonu başladı
İçeriği Görüntüle

Sapanca (3)-27

KEYİFLİ VAKİT GEÇİRDİLER

Samimi sohbetlerin gerçekleştirildiği buluşmada yaşlı vatandaşlar hem sosyalleşme imkânı buldu hem de keyifli vakit geçirdi. Misafirleriyle yakından ilgilenen Sapanca Belediye Başkanı Nihat Arda Şahin, programa katılarak büyükleriyle sohbet etti, onların talep ve önerilerini dinledi. Program sonunda Belediye Başkan Yardımcısı Yılmaz Metin ve Sosyal Yardım İşleri Müdürü Numan Balkaya tarafından katılımcılara çeşitli hediyeler takdim edildi.

Sapanca (2)-27Sapanca (5)-15