Erenler Belediyesi, yaz aylarının daha sağlıklı ve huzurlu geçirilmesi amacıyla ilçe genelinde ilaçlama çalışmalarına başladı. Belediye ekipleri, parklar, yeşil alanlar, dere yatakları ve risk taşıyan bölgelerde çalışmalarını titizlikle sürdürüyor. Erenler Belediye Başkanı Şenol Dinç, vatandaşların sağlığını korumaya yönelik çalışmaların aralıksız devam ettiğini belirterek, özellikle yaz aylarında artış gösteren haşere ve sivrisineklere karşı önleyici tedbirlerin erkenden alındığını ifade etti.
Erenler Ilaclama2

İLÇE GENELİNDE
Daha önce larva ilaçlama çalışmalarını tamamlayan ekiplerin şimdi de ilçe genelinde kapsamlı ilaçlama uygulamalarına başladığını söyleyen Başkan Dinç, “Hemşehrilerimizin yaz aylarını daha sağlıklı, huzurlu ve konforlu geçirebilmesi adına çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Ekibimizle bir araya geldik, kolaylık diledik. Ekiplerimiz sahada yoğun bir şekilde görev yapıyor. Daha temiz, daha sağlıklı ve daha yaşanabilir bir Erenler için çalışmalarımıza kararlılıkla devam edeceğiz” dedi. Erenler Belediyesi yetkilileri, ilaçlama çalışmalarının belirlenen program çerçevesinde ilçe genelinde devam edeceğini bildirdi.

Sakarya'nın saklı güzelliği doğaseverleri bekliyor
Sakarya'nın saklı güzelliği doğaseverleri bekliyor
İçeriği Görüntüle

Erenler Ilaclama3