GÜNCEL

Valilikten sosyal medya etkinliği!

Valilik öncülüğünde İl Sağlık Müdürlüğü tarafından teknoloji bağımlılıkla mücadele kapsamında sosyal medya etkinliği yeniden düzenleniyor.

Abone Ol

SOSYAL MEDYA ETKİNLİĞİ

Sakarya Valiliği öncülüğünde İl Sağlık Müdürlüğü tarafından STK'ların da desteği ile; teknoloji bağımlılığı, sosyal etkileşimin azalmasıyla birlikte yalnızlaşma, yabancılaşma ve toplumsal olaylara karşı duyarsızlaşmaya karşı mücadele kapsamında sosyal medya etkinliği düzenlenecek. #BasarabilirsinSakarya hastag’i ile sosyal medya hesapları üzerinden  “Bağımlılık ile mücadele edersen; başarabilirsin!” ve “Teknolojiden faydalan, bağımlı olma, hayata sarıl, sağlıklı ol” sloganlarının kullanılacağı etkinlik  yarın saat 10.00 itibariyle başlayacak.

{ "vars": { "account": "G-0MLMEGBNK7" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }