BAKANLIK HEYETİ SAHADA
Sağlık Bakanlığı Sağlık Yatırımları Genel Müdürü Mehmet Fidan, Sağlık Yatırımları Genel Müdürlüğü İnşaat Uygulama 2. Daire Başkan Vekili Mustafa Sakarya ve Kayhan Özdemir, yapımı süren Sakarya Şehir Hastanesi'nde incelemelerde bulundu. Heyet, devam eden çalışmaları yerinde takip ederek proje hakkında değerlendirmeler yaptı.
ÇALIŞMALAR HAKKINDA BİLGİ ALDILAR
Ziyaret kapsamında inşaatın mevcut durumu, tamamlanan bölümler ve devam eden çalışmalar ele alındı. Yetkililerden bilgi alan heyet, projenin ilerleyişi ve planlanan süreçlerle ilgili incelemelerde bulundu.
SAĞLIK ALTYAPISINA GÜÇLÜ KATKI
Tamamlandığında bölgenin sağlık hizmetleri kapasitesini önemli ölçüde artırması beklenen Sakarya Şehir Hastanesi'nin, modern donanımı ve geniş hizmet alanlarıyla vatandaşlara hizmet vermesi hedefleniyor. Çalışmaların planlanan takvim doğrultusunda sürdürüldüğü belirtildi.