EĞİTİM

SAÜ’de mezuniyet heyecanı ve gururu coşkuyla başladı

Sakarya Üniversitesi 2025-2026 Akademik Yılı mezuniyet törenleri büyük bir coşkuyla başladı. Sağlık Bilimleri Fakültesi ile ilki düzenlenen mezuniyet töreninde öğrenciler diplomalarına kavuşmanın mutluluğunu yaşarken, aileleri de gurur dolu anlara tanıklık etti.

Abone Ol

YOĞUN KATILIM

Sakarya Üniversitesi 2025-2026 Akademik Yılı mezuniyet törenlerinin ilki, Sağlık Bilimleri Fakültesi tarafından SAU Stadyumu’nda yapıldı. Törene, Sakarya Üniversitesi Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Özer Köseoğlu, Prof. Dr. Halit Yaşar ve Prof. Dr. Mehmet Barış Horzum’un yanı sıra Sakarya İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Kayhan Özdemir, Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Dilek Aygin, Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fatih Altıntoprak, akademisyenler, öğrenciler ve aileleri katıldı.

ALKIŞLAR EŞLİĞİNDE BÜYÜK SEVİNÇ

Sağlık ordusunun yeni neferleri arasında yer alan 250 öğrencinin mezun olduğu törende, tribünleri dolduran aileler gurur dolu anlar yaşadı. Coşkulu kortej yürüyüşü törene renkli görüntüler katarken, öğrenciler mezuniyet sevincini doyasıya kutladı. SAU Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Özer Köseoğlu, Sakarya İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Kayhan Özdemir ve Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Dilek Aygin’in konuşmalarıyla devam eden törenin ardından öğrenciler, diplomalarını alarak eğitim hayatlarının önemli bir dönemini başarıyla tamamladı.

UMUT VE KARALILIK DOLU BİR GELECEK

Törende Hemşirelik Andı Arş. Gör. Seda Tecik, Ebelik Yemini ise Doç. Dr. Melek Balçık Çolak eşliğinde okutuldu. Mezuniyet belgelerini alan öğrenciler, kep atarak mezuniyet coşkusunu taçlandırdı. Stadyumu dolduran aileler ve öğrencilerin yakınları günün anısına fotoğraf çektirirken, zaman zaman duygusal anlar yaşandığı görüldü. Mezun olan öğrenciler, geleceğe umut ve kararlılıkla adım atarken, tören katılımcıların yoğun ilgisi ve alkışları eşliğinde sona erdi.

{ "vars": { "account": "G-0MLMEGBNK7" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }