EĞİTİM

Ödüllü öğrencilere başarı belgesi takdim edildi

SUBÜ Sapanca MYO yönetimi, Dünya ÇAKOP tarafından düzenlenen kısa film yarışmasında Geleceğe Işık Tutanlar Ödülü’nü kazanan öğrencilere teşekkür ve başarı belgesi takdim etti.

Abone Ol

MEDYA VE İLETİŞİM PROGRAMI

Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi (SUBÜ) Sapanca Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Füsun Çelebi Boz, Dünya Çocuk ve Aile Koruma Platformu (Dünya ÇAKOP) tarafından 2026 ‘Aile Yılı’ kapsamında düzenlenen Kısa Film Yarışması’nda Geleceğe Işık Tutanlar Ödülü’nü kazanan Medya ve İletişim Programı öğrencileriyle bir araya geldi. Müdür boz tarafından ödüllü öğrencilere teşekkür ve başarı belgeleri takdim edildi. Ödül alan öğrencileri tebrik eden Boz, “Öğrencilerimizin teorik bilgilerini pratikle birleştirerek topluma fayda sağlayan projelere imza atmaları bizleri gururlandırıyor. Dünya ÇAKOP gibi kıymetli bir platformdan Geleceğe Işık Tutanlar Ödülü’nü almak, yetiştirdiğimiz öğrencilerin niteliğini kanıtlıyor. Genç iletişimcilerimizin gelecekte de medyaya yön verecek çalışmalara imza atacağına inancım tam. Emeği geçen tüm öğrencilerimizi ve onlara rehberlik eden öğretim elemanlarımızı yürekten kutluyorum” dedi. ‘Aynı Kafes’ adlı kısa filmle ödüle layık görülen Medya ve İletişim Programı öğrencileri ise elde ettikleri başarının kendileri için önemli bir motivasyon kaynağı olduğunu belirterek, desteklerinden dolayı okul yönetimi ile öğretim elemanlarına teşekkür etti.

{ "vars": { "account": "G-0MLMEGBNK7" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }