ASAYİŞ

1 KİLO METAMFETAMİN ELE GEÇİRİLDİ

İstanbul'dan motosikletle uyuşturucu getirdiği belirlenen şüpheli, Kuzey Marmara Otoyolu Adapazarı gişelerinde düzenlenen operasyonla yakalandı. Operasyonda 3 kişi gözaltına alınırken, 1 kilo metamfetamin ve 21 bin lira nakit para ele geçirildi.

Abone Ol

Sakarya'da uyuşturucu madde ticaretine yönelik yürütülen çalışmalar kapsamında önemli bir operasyona imza atıldı. Güvenlik güçlerince yapılan istihbari çalışmalar sonucunda G. (33) isimli şahsın motosikletle İstanbul'dan Sakarya'ya uyuşturucu madde getireceği bilgisine ulaşıldı.

ADAPAZARI GİŞELERİNDE DURDURULDU

Elde edilen bilgiler doğrultusunda teknik ve fiziki takibe alınan şüphelinin İstanbul'dan hareket ettiği tespit edildi. Bunun üzerine ekipler tarafından gerekli güvenlik önlemleri alınarak Kuzey Marmara Otoyolu Adapazarı gişelerinde operasyon düzenlendi. Operasyonda motosikletli şüpheli yakalanırken, uyuşturucu maddeyi teslim edeceği belirlenen G.U. (34) ve M.O.U. (33) isimli kardeşler de belirlenen adreste gözaltına alındı.

1 KİLO METAMFETAMİN ELE GEÇİRİLDİ

Şüphelilerin kullandığı motosiklet ile ikametlerde gerçekleştirilen aramalarda, 10 parça halinde toplam 1 kilogram metamfetamin maddesi ele geçirildi. Operasyonda ayrıca uyuşturucu madde ticaretinden elde edildiği değerlendirilen 21 bin lira nakit paraya da el konuldu.

3 ŞÜPHELİ HAKKINDA ADLİ İŞLEM

Operasyon kapsamında gözaltına alınan 3 şüpheli hakkında "Uyuşturucu veya Uyarıcı Madde Ticareti Yapma" suçundan adli işlemlere başlandığı öğrenildi. Yetkililer, uyuşturucu madde ticareti ve kullanımının önlenmesine yönelik çalışmaların aralıksız sürdürüldüğünü belirterek, suç ve suçlularla mücadelenin kararlılıkla devam edeceğini vurguladı.

{ "vars": { "account": "G-0MLMEGBNK7" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }